خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی استان‌ها:

شهرستان‌های تهران قربانی اسم و رسم پایتخت شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۴۱۱

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: استقرار مسکن مهر در پردیس اشتباهی بزرگ بود و شهرستان‌های تهران قربانی اسم و رسم پایتخت شده‌اند.

به گزارش ایلنا از شورای عالی استان‌ها، محمد قانبیلی افزود: شهرستان پردیس در تمام حوزه ها به ویژه زیرساخت ها، از آموزشی گرفته که بحران آن در بومهن بوده، تا زیرساخت های بهداشتی و درمانی با مشکلات زیادی مواجه است.

وی خاطر نشان کرد :بومهن در حوزه زیرساخت های آموزشی در بحران جدی قرار دارد و در حوزه مذهبی و زیرساخت های فرهنگی هم هنوز مصلای شهرستان نیمه کاره است.

قانبیلی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های عمرانی زیربنایی در شهرستان پردیس با بودجه و اعتبارات شهرستانی قابل بهره برداری نیست، ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید این رسالت مهم را بر دوش بگیرند که به پردیس هم رسیدگی کنند.

عضو شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه چرایی بزرگ در حوزه نظارت بر ساختار شهرستان پردیس وجود دارد، تصریح کرد: چرا نمایندگان استان تهران که نمایندگان شهرستان پردیس هم هستند، مسیر پردیس را نمی دانند؟

وی اضافه کرد: نمایندگان استان تهران باید راه پردیس را یاد بگیرند و به این شهرستان شرقی استان سری بزنند و مشکلات و کمبودهای آن را از نزدیک لمس کنند و برای رفع آن چاره ای بیندیشند.

قانبیلی با اشاره به اینکه شهرستان های تهران قربانی اسم و رسم پایتخت شده‌اند، افزود: برخی ها در این فکر و اندیشه غیرکارشناسی به سر می برند که چون این شهرستان ها در محدوده پایتخت قرار دارند، پس هیچ مشکل و کمبودی ندارند.

عضو شورای عالی استان ها با بیان اینکه از دغدغه های بزرگ شهرستان پردیس مسکن مهر است، تصریح کرد: مشکل پردیس در این راستا ریشه ای است؛ زیرا انتخاب و استقرار مسکن مهر در این منطقه اشتباهی بزرگ بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان پردیس در خانه ملت باید مطالبه گران جدی دغدغه ها، خلاء و کمبودهای مردم در این منطقه باشند، اضافه کرد: متاسفانه نمایندگان پردیس در مجلس شورای اسلامی در این راستا و پیگیری و رفع مشکلات شهرستان عملکرد مردودی در سال های اخیر داشته اند.

قانبیلی ادامه داد: امیدواریم نمایندگان جدید شهرستان پردیس در مجلس دهم، درگیر بازی های سیاسی نشده و خدمتگزار جدی برای مردم باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز