خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور ناجا :

واژگونی اتوبوس در اصفهان 3 کشته برجا گذاشت

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: واژگونی اتوبوس "ولوو" در اصفهان 3 کشته و 9 مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمیدی افزود: حوالی ساعت 45 بامداد در کیلومتر 25 محور اصفهان - شهرضا یک دستگاه اتوبوس ولوو با 44 سرنشین واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه 3 تن کشته و 9 تن مجروح شدند که مجروحان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی سیر و سفر بوده است خاطرنشان کرد: علت این حادثه برابر نظر کارشناسان پلیس راه استان تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی افزود: همچنین در حادثه دیگری که حوالی ساعت 23 پنجشنبه در کیلومتر 5 محور تبریز - آذرشهر استان آذربایجان شرقی رخ داد یک دستگاه مینی بوس اویکو با 8 سرنشین به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که در این حادثه 4 تن مجروح شدند.

رییس پلیس راه راهور ناجا به 2 تصادف اتوبوس "مان" نیز اشاره کرد و گفت: در حادثه اول که ساعت 2 بامداد جمعه در کیلومتر 38 محور کرج - قزوین رخ داد یک دستگاه اتوبوس "مان" به دلیل عدم توجه به جلو با 5 وسیله نقلیه شامل پژو 206، وانت نیسان، کامیون ولوو، پراید و زانتیا برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه سرنشین پژو 206 کشته شد.

وی ادامه داد: در تصادف دوم، حوالی ساعت 6 بامداد جمعه در کیلومتر 28 محور قره چمن استان آذربایجان شرقی به دلیل تجاوز به چپ سواری پیکان و برخورد آن با اتوبوس "مان" 2 تن کشته و یک تن مجروح شدند که همگی آنها سرنشین پیکان بودند.

کد خبر : ۴۰۷۰۷۵