خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورا مطرح شد:

واکنش آباد به ماجرای واگذاری املاک شهرداری به اعضای شورا/ کام مردم را تلخ کردند

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۱۴۲

یک عضو شورای شهر تهران به ماجرای واگذاری املاک شهرداری به برخی اعضای شورا که نام وی نیز در لیست این واگذاری‌ها آمده؛ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه آباد در جلسه امروز شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: این هفته شهر در التهاب خبری بود که به حوزه مدیریت شهری مربوط می‌شد و شهروندان متحیر پی در پی خبرهایی می‌شنوند که می‌تواند اعتماد آنها را خدشه‌دار کند.

وی ادامه داد: پس از خبر فیش‌های نجومی خبری با عنوان املاک نجومی به چشم می‌خورد که کام مردمی را تلخ کرد که از پس اجاره ماهیانه منزل مسکونی خود برنمی‌آیند.

آباد با اشاره به انتشار نام پنج تن از اعضای شورای شهر در لیست واگذاری املاک توسط شهرداری اظهار کرد: من ضمن اینکه شکایت شخصی خود را از منتشرکنندگان این خبر کذب در مجامع قضایی مطرح خواهم کرد، جدای از شخصیت و هویت حقیقی بر خود لازم می‌دانم در جایگاه عضو شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم که مسکن بزرگترین دغدغه معیشتی آنها محسوب می‌شود؛ جهت تنویر افکار عمومی اقدامی عاجل در این زمینه صورت گیرد.

وی در این نطق که خطاب به شهردار تهران عنوان کرد: جنابعالی در سخنرانی روز شنبه 6/6/95 در سالن همایش‌های برج میلاد درباره این خبر اعلام کردید که همه اقدامات انجام شده قانونی بوده است. من به عنوان عضوی که شاهد تلاش‌های موثر شما در بهبود توسعه شهری و رفع مشکلات شهر و شهروندان تهران بوده‌ام؛ از شما به عنوان شهردار تهران تقاضا دارم، در مقام پاسخگویی صریح به اذهان عمومی و شورای شهر موضوع را به صورت موردی توضیح و در اختیار رسانه‌ها قرار دهید.

آباد افزود: شهردار محترم از من شروع کنید، حداقل این اقدام گامی در جهت روشنگری است. بیان حقیقت مطالبه بر حق مردم تهران است و همیشه شایعات در فضای خلاء اطلاعات شکل می‌گیرد و با این اقدام حداقل بسیاری از ابهامات برای مردمی که به دنبال بازی‌های سیاسی نیستند؛ روشن می‌شود، چرا که مردم ذیحسابان اصلی هستند.

این عضو شورای شهر در پایان گفت: از درگاه حضرت حق مسئلت دارم که دغدغه حفظ نظام و ارزش‌های آن برای تک تک مسئولان دغدغه‌ای بالاتر از دغدغه‌های شخصی باشد و اگر کسی در مظان اتهام است در مقام پاسخگویی شفاف قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز