خبرگزاری کار ایران

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۷۳۵

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران وابسته به شرکت سهامی بیمه ایران، برای سال تحصیلی 1396-1395 در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه ایران، این پنج رشته عبارت‌اند از "کاردانی حرفه‌ای امور بیمه"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری- حسابداری دولتی"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری – حسابداری مالی"؛ و "کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار". پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور بیمه و کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه برای مهرماه 95 و در سه رشته دیگر برای بهمن‌ماه این سال خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: داوطلبان پذیرش در این رشته‌ها می‌توانند به "دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی" که دیروز، هفتم شهریورماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد، مراجعه کنند و در جدول شماره 4 این دفترچه سایر اطلاعات و مشخصات هریک از رشته‌های بیمه‌ای را دریافت دارند.

بنا بر اطلاع سازمان سنجش آمورش کشور، پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی که از روز یکشنبه، 7 شهریور 95 آغاز شده است، تا روز 13 شهریورماه ادامه خواهد داشت و منحصرا به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت  WWW.Sanjesh.org صورت می‌گیرد.

گفتنی است، مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران، تنها مرکز تخصصی آموزش بیمه در کشور است که از سال 1389 بر اساس مجوز شماره 189404/22/2 مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دارای مجوز پذیرش دانشجو بوده‌است. این مرکز طی 5 سال گذشته باجذب استادان و خبرگان حوزه بیمه، 28 دوره کارشناسی و کاردانی بیمه‌ای را برگزار کرده است. باتوجه به نیاز روزافزون صنعت بیمه کشور به نیروهای متخصص، از مجموع 1534 دانش‌آموخته این مرکز، هم‌اکنون بسیاری از آنها در مراکز و شرکت‌های بیمه‌ای اشتغال به کار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز