خبرگزاری کار ایران

سرخو:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باید در اولویت برنامه‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۴۵۷

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی پروژه‌های نیمه‌تمام چهره نازیبایی در شهر در پیشگاه مردم ترسیم کرده که شایسته مدیریت شهری نیست.

به گزارش ایلنا،‌ محسن سرخو در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرتهران در  تذکری تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح شهر را خواستار شد.  

 رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرتهران گفت : با توجه به اهمیت برخی از این پروژه ها و نقشی که ایفا می کنند باید تخصیص بودجه در پروژه های نیمه تمام در مناطق شهرداری در اولویت قرار گیرد .

سرخو  افزود: در بازدیدی  که از منطقه 15 داشتم در یکی از خروجی های این بزرگراه به خیابان خاوران پل نیمه تمامی به چشم می خورد که چهره نا زیبایی را در پیشگاه مردم ترسیم کرده است. همچنین پایانه اتوبوسرانی این منطقه که سقف آن نیمه کاره رها شده و این قبیل صحنه‌ها زیبنده مدیریت شهری نیست. از این رو باید هر چه سریعتر نسبت به تکمیل این پروژه ها با توجه به اهمیتی که برای ساکنان منطقه دارد اقدام شود.

محسن سرخو عضو و رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرتهران همچنین  در جریان بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به توسعه و احداث چهار باب مدرسه علمیه در شهرتهران گفت: در شهر تهران 45 مدرسه علمیه دارای کد  با بیش از 7 هزار طلبه وجود دارد که تعدادی زیادی از این مدارس علمیه شناسایی نشده و فاقد کد می باشند.

وی اظهار داشت: در مرحله اول ساماندهی مدرسه علمیه در دستور کار قرار گیرد. سپس بررسی دقیقتری درباره آن صورت گیرد.

لزوم اجرای طرح جامع انتقال شبکه برق از مسیر تونل‌های انرژی

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  همچنین پس از استماع گزارش مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران  اظهار داشت: انتظار شورا از شرکت برق این است که با همکاری و هماهنگی معاونت شهرسازی شهرداری تهران و با توجه به طرح تفصیلی و طرح جامع ، یک طرح جامع انتقال شبکه برق از مسیر تونل های انرژی داشته باشیم.

سرخو بیان کرد : طبق بررسی های انجام شده افراد به خصوص کودکانی که در معرض تشعشعات برق قرار دارند 8/5 درصد احتمال مبتلا شدن به سرطان خون را دارند و تنها این مشکل را برای انها ایجاد نمی کند بلکه کسانی که در مجاورت یا نزدیکی دکل های برق سکونت دارند  عارضه‌های دیگری نیز برای آنها فراهم می شود.

وی خواستار انجام  کاری مشترک و متناسب با طرح جامع تفصیلی تهران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز