خبرگزاری کار ایران

احداث 29 مدرسه و 24 مسجد در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۰۱۳

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد برکت به منظور محرومیت زدایی از مناطق کم تر توسعه یافته استان کهگیلویه و بویراحمد در این مناطق 29 مدرسه و 24 باب مسجد احداث کرده یا در دست اجرا دارد.

به گزارش ایلنا از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهان محرابی در خصوص اقدامات بنیاد برکت در این استان اظهار داشت: بنیاد برکت برنامه ساخت 29 مدرسه با 177 کلاس درس و 24 باب مسجد در این استان را در دست اقدام دارد. از این تعداد، بنیاد برکت تاکنون 15 مدرسه و 7 مسجد را افتتاح و به بهره برداری رسانده است. این در حالی است که در آستانه سال تحصیلی جدید نیز شاهد افتتاح چند مدرسه دیگر در این استان خواهیم بود.

محرابی عنوان کرد: بنیاد برکت فعالیت های توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را از سال 89 در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده و در این مدت دو بخش احداث مدرسه و ساخت مسجد پیشرفت چشم گیری داشته است.

وی با اشاره به این که اقدامات بنیاد برکت به منظور محرومیت زدایی از مناطق کم تر توسعه یافته انجام می شود، افزود: از سال 89 تاکنون بنیاد برکت برای ساخت مدارس برکت در استان اعتباری بالغ بر 146 میلیارد و 422 میلیون ریال و برای ساخت مساجد برکت در کهگیلویه و بویراحمد نیز مبلغ 27 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه کرده است.

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به زودی شاهد افتتاح تعدادی دیگر از مساجد برکت در حال ساخت در استان خواهیم بود.

محرابی در پایان تأکید کرد: بنیاد برکت برای رفع محرومیت از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته اقدامات بسیاری در حوزه های مختلف توانمندسازی اقتصادی، ساخت مدرسه و مراکز فرهنگی و مذهبی، امور زیربنایی و عام المنفعه داشته است که هم چنان ادامه دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز