خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

5 کشته و 9 مجروح در سوانح جاده‌ای روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۵۹۲

حفظ سرعت مطمئنه، نکته ای است که بسیاری از رانندگان آن را جدی نمی گیرند و رعایت نکردن آن ظرف ٢٤ ساعت گذشته، جان ٥ نفر از هم وطنانمان را گرفته است.

به گزارش ایلنا، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادف اول گفت: واژگونی سواری زانتیا در استان سیستان و بلوچستان منجر به حریق خودرو و کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ٣ نفر شده است.علت این تصادف که ساعت ١٣ دیروز در محور ایرانشهر-بم کیلومتر ١٩٥ اتفاق افتاده، تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به دومین تصادف روز گذشته، اظهار کرد: در این تصادف یک دستگاه  سواری پژو پارس بوده در استان خراسان جنوبی واژگون شد.

وی با بیان اینکه این تصادف ساعت ١٥:٤٦ دیروز در محور روستایی نوغاب به کرغنج کیلومتر ٥٦ اتفاق افتاده، گفت:" علت این حادثه نیز تخطی از سرعت مطمئنه بوده است." متاسفانه دراین حادثه هم یک نفر کشته داشته و ٤ نفر مجروح شده اند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید براینکه ساعت 17 روز گذشته ، یک دستگاه پژو ٤٠٥(تاکسی) و سواری پروتون با یکدیگربرخورد کردند که علت آن انحراف به چپ پژو 405 بوده است، عنوان کرد: این تصادف در محورمبارکه به مجلسی کیلومتر ٤٠ در استان اصفهان روی داده و منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر شده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: چهارمین تصادف، ساعت ٢١ دیشب روی داد که این بارهم واژگونی وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه جان ٣نفر را گرفته و ٢ نفرنیز مجروح شده اند. این حادثه برای سواری پژو ٤٠٥ در محور اتوبان مشهد-سرخس کیلومتر ١٢ در استان خراسان رضوی اتفاق افتاده است.

وی در پایان گفت: اگر راننده های پژو ٤٠٥، پژو پارس و زانتیا، خودخواهی را کنار گذاشته و با رعایت سرعت مطمئنه کمی هم به فکر جان باقی سرنشینان بودند، امروز نه ٥ نفر از حق حیات محروم بودند و نه ٩ نفر دیگر سلامتی شان دچار مشکل شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز