خبرگزاری کار ایران

از سوی جهانگیر صورت گرفت:

انتصاب ۵ مدیرکل در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور طی احکام جداگانه ای ۵ مدیرکل را در استان های کشور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به بازنشستگی مدیران کل زندان های استان یزد،استان خراسان شمالی، استان کرمان واستان  خراسان جنوبی، اصغر جهانگیر طی احکام جداگانه ای به ترتیب رضا ذوالفعلی نژاد، پژمان پروین و رمضان امیری را به عنوان مدیران کل این استان ها و همچنین علی هاشمی را به عنوان سرپرست اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی منصوب کرد.

جهانگیر همچنین در احکام دیگری اسداله گرجی زاده را به عنوان مدیرکل زندان های استان اصفهان و اسحاق ابراهیمی را به عنوان مدیرکل زندان های استان کردستان منصوب کرد.

در بخشی از احکام صادر شده آمده است:

اصلاح و تربیت و ارشاد زندانیان و فراهم ساختن بستر و امکانات لازم برای بازگشت مجدد به کانون خانواده و پذیرش آنان در اجتماع، همزمان با اعمال برنامه ریزی برای مراقبت بعد از خروج و جلب همکاری دستگاه های ذیربط در این مهم، از جمله وظایف اساسی امر زندانبانی است که نیل به آن مستلزم برنامه ای راهبردی بر مبنای فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش دین مبین اسلام است که باید ضمن همکاری و هماهنگی اثربخش با مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت مادی و معنوی آنان به اجرا درآید.

همچنین در بخش دیگری از این احکام آمده است:

مقتضی است نهایت مساعی و همت خود را در جهت سالم سازی هر چه بیشتر محیط زندان ها از طریق توسعه آموزش ها، حرفه آموزی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت، توام با پاس داشت ارزش های فرهنگی و دینی و نظارت بر حسن اجرای قوانین و آیین نامه سازمان را به کار گرفته تا نسبت به تحقق سیاست های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضاییه مبتنی بر رهنمود های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) شاهد مدیریتی جهادی در این عرصه خدمتگزاری باشیم.

گفتنی است پیش از این احمدی مدیرکل زندان های استان یزد، بلوکی مدیرکل زندان های خراسان شمالی، اربابی مدیرکل زندان های خراسان جنوبی و ولی نیا مدیرکل زندان های استان کرمان بودند که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

کد خبر : ۴۰۳۸۳۸