خبرگزاری کار ایران

ایجاد کمیته فضای مجازی در ستاد اردوی راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۸۶۴

فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی بسیج مستضعفین گفت: به منظور استفاده بهینه دانش آموزان از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات، اینترنت و شبکه های اجتماعی، امسال کمیته فضای مجازی درستاد اردوی راهیان نور ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی صابر ماهانی در گردهمایی روسای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: نگاه به راهیان نور، فرهنگی و تربیتی است و باید از این فرصت برای تربیت دانش آموزان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنج ساله ششم در حوزه بسیج، توسعه کمی و کیفی است و در کنار آن اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را هم شاهد هستیم.

فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد: با توجه به این سیاست، درحوزه فعالیت اردوی راهیان نور توسعه کمی و کیفی اردوها را در دستور کار داریم دراین ارتباط طرح هر مدرسه یک کاروان مد نظر است.

صابر ماهانی بیان کرد: اردوی راهیان نور از نظر مسئولان آموزش و پرورش زودبازده است اما توجه به بعد کیفی اردوی راهیان نور اهمیت ویژه ای دارد و همراهی راوی و روحانی در کنار کاروان می تواند ارزش کار فرهنگی را بالا ببرد.

وی افزود: باید کار اردوی راهیان نور را تشکیلاتی پیش ببریم و در این ارتباط محور کار را مدیر مدرسه قرار داده ایم تا خانواده ها را در زمینه اهمیت اردوی راهیان نور بخوبی توجیه کند.

با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی اردوی راهیان نور گفت: اجرای نمایش های رزمی، بیشترین تاثیر و علاقه مندی را در بین دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور داشته است.

وی افزود: در اردوهای راهیان نور راویان خاطرات خود را با جزییات به دانش آموزان بگویند و مسائل مربوط به مدافعان حرم و ارزش کار آنان را گوشزد کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه دراین همایش گفت: باید جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان را به سمت و سوی شجاعت، شهامت و دفاع و ازخودگذشتگی ببریم.

علی رزمجو افزود: باید با همکاری آموزش و پرورش و سپاه، فرهنگ اردوی راهیان نور دانش آموزی و ترویج فرهنگ اسلامی مبتنی بر ایثار و فداکاری را درمیان دانش آموزان نهادینه کنیم.

وی اضافه کرد: طینت و قلب دانش آموزان پاک و اقدامات ما برای ایشان اثرگذار است.

رزمجو با اشاره به اردوی راهیان نور دریایی اظهار کرد: در دریا آنچه در توان داشتیم با همکاری سپاه امام صادق (ع) انجام دادیم و تلاش شد بهترین امکانات در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

وی افزود: فیلم و راوی خوب و قوی، اثر بسیار بیشتری از سخنرانی ها برای دانش آموزان دارد و با استفاده از یک برنامه خوب فرهنگی می توانیم سرمایه های آینده کشور را بخوبی تربیت کنیم.

فرمانده مطنقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، اضافه کرد: مسئولان مربوطه باید با تعامل و همکاری، سرمایه های اصلی نظام را در آینده خوب و با فرهنگ ایثار و فداکاری تربیت کنند.

رزمجو تأکید کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه آمادگی ترابری اردوهای راهیان نور دانش آموزی را در حوزه استحفاظی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و جزیره خارگ دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این همایش گفت: در این استان فرماندهان سپاه و مدیران مناطق مختلف آموزش و پرورش همکاری و تعامل بسیار خوبی با هم دارند و این امر باعث شده تا 100 درصد سهمیه مورد نظر خود را برای اعزام محقق کنیم.

فتح الله جمیری افزود: اصل اساسی و مهم در انجام اردوهای راهیان نور با ایمنی کامل بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: در اردوهای راهیان نور دریایی هم توانستیم با تعامل و همکاری نیروی دریایی سپاه، سپاه امام صادق و آموزش و پرورش، عملکرد مطلوبی از خود به جای بگذاریم.

جمیری بیان کرد: اثرات کار بزرگ اردوی راهیان نور را از نزدیک احساس شد طوریکه برخی دانش آموزان خداحافظی از اردو برایشان خیلی سخت بود.

وی اضافه کرد: با توجه به هزینه بیشتری که اردوی راهیان نور دریایی دارد انتظار داریم با تدابیر فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور این مشکل حل شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از همکاری آموزش و پرورش و نهادهای مربوط در برپایی اردوهای راهیان نور دانش آموزی قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز