خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور:

وقوع سه تصادف، 3 کشته و 8 مجروح برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۶۳۵

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وقوع سه تصادف طی چهار روز هفته جاری که سه کشته و هشت مجروح برجای گذاشت، خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر رحمانی افزود: تصادف اول ساعت ١١ روز گذشته - سه شنبه- در استان قم اتفاق افتاد که پیکان سواری و تاکسی پیکان در محور فرعی کوه سفید، کیلومتر ١٥ با هم برخورد کردند که متاسفانه سه نفر کشته و دو نفر زخمی به جای گذاشت.

وی ادامه داد: مقصر این تصادف راننده سواری پیکان به دلیل انحراف به چپ بوده است.

رحمانی اضافه کرد: دومین تصادف منجر به حریق شده و روز گذشته- سه شنبه- در شرق تهران اتفاق افتاده است. تانکر رنو در محور شریف آباد، کیلومتر ٣٠ از جاده خارج شد و راننده آن مجروح شد.

وی ادامه داد: علت این حادثه، بی احتیاطی به دلیل نقص فنی خودرو ( ترکیدن لاستیک جلو سمت چپ) بوده است.

رحمانی اضافه کرد: تانکر رنو حامل روغن ده بوده و بعد از خروج از جاده ، اتاق و یدک از هم جدا شده و دچار حریق شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: تصادف سوم کشته ای به جا نگذاشته، اما منجر به مجروح شدن ٥ نفر شده است.

وی با اشاره به اینکه این تصادف در استان آذربایجان شرقی رخ داده است، گفت: یک دستگاه پراید در محور خدافرین، کیلومتر ٣٠ واژگون شد که علت آن تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

رحمانی افزود: علت بسیاری از واژگونی های وسایل نقلیه، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز