خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف خبر داد:

ارائه خدمات ارتباطی رایگان به زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۴۷۷

ستاد بازسازی عتبات عالیات خدمات ارتباطی رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رحمان احمدی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف با اعلام این خبر گفت: این ستاد با تشکیل کارگروه مردمی «وصال الحسین (ع) » خدمات ارتباطی رایگان را با همکاری اپراتور همراه اول ارائه خواهد کرد.

احمدی افزود: با توجه به نیاز ارتباطی زائران در ایام اربعین حسینی، ستاد بازسازی عتبات عالیات در نظر دارد همانند سال گذشته با تشکیل کارگروه های متخصص مردمی، سرویس‌های مختلف ارتباطی  شامل اینترنت و تلفن رایگان را به زائرین ارائه کند.

به گفته وی، با همت ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته علاوه بر سرویس تلفن در مسیر راهپیمایی جاده نجف – کربلاء امکان برقراری ارتباط اینترنتی برای بیش از 10 هزار زائر اربعین حسینی بطور همزمان فراهم شده بود .
 
وی با بیان اینکه این کارگروه‌ها در زمینه های وایرلس، اینترنت، ویپ، ارتباطات ماهواره‌ای، زیرساخت و ... فعال است گفت: در حال حاضر تجهیزات لازم با مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه ICT تامین و به شهر نجف اشرف انتقال داده شده است.
 
وی با تشکر از همکاری و پشتیبانی سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فاوای شهرداری تهران تصریح کرد: با تامین تجهیزات لازم، ستادبازسازی عتبات عالیات در قالب گروه مردمی اقدام به نصب دکل های مخابراتی و برقراری لینک های وایرلس در مسیر راهپیمایی جاده نجف – کربلا کرده است.
 
وی گفت : این ایستگاه ها در حال حاضر در صحن فاطمه الزهراء نجف اشرف، عمود 202 ،285 ،472 ،657 ،828 ،1120 و صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی نصب و راه اندازی شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: برای مراسم اربعین حسینی امسال نیز در تلاش هستیم با همکاری سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، ایستگاه‌های ارتباطی جدیدی را به این تعداد اضافه کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز