خبرگزاری کار ایران

ضرورت تعامل مجموعه تحقیقاتی ناجا با مراکز و سازمان‌مای علمی و پژوهشی

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۴۴۷

رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه ارزشمند تحقیقات در ناجا بر تعامل مجموعه تحقیقاتی این نیرو با مراکز و سازمان های علمی و پژوهشی کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "هادی شیرزاد" در گردهمایی توجیهی روسای مراکز تحقیقات کاربردی ناجا در سراسر کشور، اظهارداشت: امروز تحقیقات در نیروی انتظامی با همت رده های تحقیقاتی نتایج ارزشمندی داشته است.

وی افزود: نوع فعالیت ها و توانمندی ناجا در تحقیقات و پژوهش ها موجب شد تا ستاد کل نیروهای مسلح، برگزاری چهارمین جشنواره سلمان فارسی در خردادماه امسال را به نیروی انتظامی واگذار کند.

رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا ادامه داد: 12 جشنواره تحقیقات غیرصنعتی نیز در سال جاری به میزبانی ناجا برگزار خواهد شد.

شیرزاد بر تعامل مجموعه تحقیقاتی ناجا با مراکز و سازمانهای علمی و پژوهشی کشور تاکید کرد و بیان داشت: دکتر "سورنا ستاری" معاون فناوری ریاست جمهوری نیز طی جلساتی که با مسئولان این پژوهشگاه داشته اند بسیار مشتاق برقراری تعامل و ایجاد ارتباطات بیشتر با ناجا هستند.

گفتنی است، روسای رده های تحقیقات کاربردی استانی از طریق سامانه مجازی (ویدئو کنفرانس) ارتباط مستقیم با نشست فوق داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز