خبرگزاری کار ایران

تجدید بیعت مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با آرمان های امام راحل (ره)

عصر امروز (دوشنبه) بیش از یک هزار مدیر آموزش و پرورش با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایلنا، عصر امروز و در حاشیه سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن اجلاس سران در حال برگذاری است، وزیر، شورای معاونین وزارت خانه، مدیران کل آموزش و پرورش استانها و 758 رئیس منطقه آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سی وسومین اجلاس مدیران و روسای وزارت آموزش و پرورش امروز (دوشنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و مدیران و روسای این وزارتخانه در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

در این اجلاس علاوه بر میهمانان خارج از وزارت آموزش و پرورش، حدود 800 مدیر و روسای مناطق و نواحی مختلف سراسر کشور حضور دارند.

شرکت کنندگان در اجلاس قرار است در مدت سه روز، نظرات و پیشنهادات خود را درمورد مسایل و مشکلات این وزارتخانه به عنوان مهمترین دستگاه تعلیم و تربیت ارائه دهند.

قدردانی از 32 مدیر نمونه استان ها، ارائه عملکرد وزارت آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت در دولت یازدهم و ارائه گزارش از سوی کارگروه های تخصصی فعال در استان ها از دیگر برنامه های این اجلاس سه روزه است.

در این اجلاس همچنین میزگردهای تخصصی درخصوص بررسی همه جانبه اجرای سند تحول بنیادین، چشم انداز اقتصاد آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه، وضعیت آموزش و پرورش درخصوص گروه های خاص، ارتقای کیفیت آموزش و پرورش، تربیت معلم و بهبود مدیریت منابع انسانی، راهکارهای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برای برون رفت از چالش های آموزش و پرورش، سخنرانی مقامات عالی رتبه نظام کشور و تریبون آزاد آرا و نظرات روسای آموزش و پرورش مناطق پیش بینی شده است.

کد خبر : ۳۹۸۸۳۷