خبرگزاری کار ایران

تاکید فرمانده مرزبانی ناجا بر ارتباط بیشتر با رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۴۹۹

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به ماموریت های متعدد و حساس معاونت اجتماعی، این معاونت را بسترساز ماموریت‌های ناجا برشمرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار " قاسم رضایی" در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید مرزبانی، انعکاس هوشمندانه و دقیق عملکرد مرزبانان را یکی از وظایف مهم معاونت اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: ماموریت های معاونت اجتماعی دارای حساسیت های خاص و نیازمند دقت در انعکاس عملکرد ها است و تا کنون این اقدام به خوبی انجام گرفته است.

وی جایگاه معاونت اجتماعی را مهم برشمرد و افزود: این معاونت یکی از تاثیرگذارترین قسمت ها در تحقق راهبرد دوم مرزبانی، یعنی ارتقاء تعاملات است و با تلاش ها و همکاری های خوب معاونت اجتماعی ناجا شاهد پیشرفت های خوبی در این عرصه هستیم که باید این موضوع همچون گذشته و با قدرت بیشتری دنبال شود.

فرمانده مرزبانی کشور همچنین بر ارتباط بیشتر با رسانه ها و انعکاس هوشمندانه اقدامات مرزبانان غیور کشورمان تاکید و بیان کرد : انعکاس به موقع عملکردها می تواند نقش بسزایی در موفقیت مجموعه داشته باشد.

وی با اشاره به ماموریت های متعدد و حساس معاونت اجتماعی عنوان کرد : این معاونت بسترساز ماموریت های ناجا است.

سردار رضایی در پایان از زحمات و تلاش های سرهنگ " خلیل قاسم نژاد" معاون سابق اجتماعی مرزبانی در اعتلای این معاونت و رساندن آن به نقطه مطلوب تقدیر و با بیان سوابق و تخصص های سرهنگ "ابوالقاسم خاتمی" ، وی را به عنوان معاون جدید اجتماعی مرزبانی ناجا معرفی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز