خبرگزاری کار ایران

پیام فانی به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران به عنوان مشاورانی دلسوز و ناصحانی مشفق انجام وظیفه می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۲۱۳

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی که اختصاصا در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته است، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز خبرنگار؛ به شرح زیر است:

در دنیای پیچیده امروز که تحت سیطره فناوری‌های نوین ارتباطی است، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم یکی از ملزومات تردیدناپذیر حرکت در مسیر انسجام اجتماعی و دستیابی به توسعه پایدار است.

تلاشگران این حوزه به عنوان وجدان‌های بیدار جامعه با اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح، بسترسازان صدیق سپهر آگاهی بخشی و نقش‌آفرینان حقیقی عرصه‌ی گسترش مشارکت عمومی مردم هستند.

خبرنگارانی که با ابتناء بر پاسداشت منافع ملی، دل در تحقق تعالی و پیشرفت ایران عزیز بسته و با عشق به مردم، ضمن اطلاع‌رسانی دقیق از رویدادها و معرفی ظرفیت‌ها و توفیقات کشور در عرصه‌های مختلف، به بیان کاستی‌ها می‌پردازند و به عنوان مشاورانی دلسوز و ناصحانی مشفق برای مسئولان انجام وظیفه می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه دانایی، یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی را گرامی می‌دارم و از خداون متعال توفیق روزافزون اصحاب رسانه در انجام رسالت خطیر دیده‌بانی از هویت ملی و حقوق اجتماعی مردم را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی‌اصغر فانی

وزیر آموزش و پرورش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز