خبرگزاری کار ایران

دوستی:

استفاده از فاینانس‌های خارجی هزینه‌های شهرداری را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۵۸۰

نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: استفاده از فاینانس‌های خارجی می‌تواند کاهش هزینه‌های شهرداری تهران را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی در دویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور با تاکید بر اینکه امروز استفاده از منابع بانکی و فاینانس‌های داخلی و خارجی در تمام دنیا متداول است، اظهار کرد: شهرداری تهران از این قاعده استفاده کرده و پس از انجام بررسی‌های لازم برای اجرای پروژه‌ها از فاینانس‌های داخلی و خارجی استفاده شده است.

وی با بیان این مطلب که کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به همراه معاونت مالی شهرداری تهران باید میزان طلب شهرداری تهران از شهروندان این شهر را محاسبه کند، گفت:  رقم‌های اعلام شده تا به امروز در این حوزه بسیار ناچیز بوده است، در حالی که در واقعیت این رقم بالاتر از رقم اعلام شده است.

دوستی با طرح این پرسش که آیا شهروندان شهر تهران تنها ۱۶۰۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکاری دارند، خطاب به معاون مالی شهرداری گفت قطعا بدهی شهروندان بیشتر از این رقم خواهد بود.

وی همچنین در خصوص میزان بدهی شهرداری تهران به پیمانکاران، گفت: آیا در پروژه‌هایی که پیمانکاران از بانک‌های مختلف از جمله بانک شهر تسهیلات دریافت کردند و ما ضمانت این تسهیلات را انجام داده‌ایم، جزو بدهی شهرداری تهران به پیمانکار محاسبه شده است یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز