خبرگزاری کار ایران

گزارش خبری ایلنا؛

تجمعات سریالی دانشجویان در اعتراض به کیفیت غذا/"کوی دانشگاه تهران" بی‌نصیب نماند

در حالی شاهد تجمعات سریالی دانشجویان در اعتراض به کیفیت پایین غذا و بالا بودن هزینه وعده‌های غذایی هستیم که شب گذشته دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به همین وضعیت تجمع اعتراضی به پا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته دانشجویان تحصیلات تکمیلی کوی دانشگاه تهران در اعتراض به کیفیت غذا به صورت خودجوش دست به تجمع اعتراضی زدند.

این گروه از دانشجویان شب گذشته در اعتراض به کیفیت پایین غذا، قیمت بالا و حذف بعضی از وعده‌های غذایی در کوی دانشگاه تجمع کردند. در این تجمع دانشجویان اقدام به تهیه نامه‌ای مشترک به منظور پیگیری مشکلات و رسیدگی به آن کردند.

این دانشجویان معترض همچنین عنوان کرده‌اند؛ در صورتی که به اعتراض آنها پاسخ داده نشود، این اعتراضات ادامه خواهد داشت.

پیش از این دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از جمله ارومیه و زنجان در اعتراض به کیفیت غذا دست به تجمع و حتی تحصن زده بودند. در گزارشی که حدود 2 ماه گذشته، ایلنا با عنوان پایان تحصن 6 روزه دانشجویان زنجان/اتهام زنی سیاسی به اعتراض صنفی پذیرفتنی نیست منتشر کرده بود. سیاست سفت و سخت توزیع غذا در این دانشگاه منجر به تحصن دانشجویان شده بود.                                             

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     

همچنین دانشجویان دختر و پسر خوابگاه‌های خلیلی و بهشتی دانشگاه صنعتی ارومیه چند هفته اخیر در اعتراض به پایین بودن کیفیت غذای دانشجویی اعتراض کردند و غذاهای خود را در راهروهای خوابگاه بر روی زمین چیدند.

لازم به ذکر است؛ کیفیت پایین غذا و قیمت بالای وعده‌های غذایی در برخی دانشگاه‌ها در ماه‌های اخیر دانشجویان را مجبور به اعتراض و تحصن در دانشگاه‌ها کرده است.

کد خبر : ۳۹۲۴۱۰