خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان صورت گرفت:

رونمایی از پروژه‌های عمرانی واحدهای کرمان/ افتتاح خوابگاه دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۹۵۶

آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزاده رییس دانشگاه‌ازاداسلامی در جریان سفر به استان کرمان مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی و مجتمع ورزشی واحد سیرجان، خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهرمان، پردیس مفاخر فرهنگی و درمانگاه ابوحامد کرمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان را افتتاح و از تندیس دکتر باستانی پاریزی و یادمان شهدای گمنام واحد سیرجان رونمایی کردند.

به گزارش ایلنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی که به همراه دکتر حمید میرزاده به استان کرمان سفر کرده بودند، پردیس مفاخر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به مساحت 2 هکتار را با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان و مسئولان استان افتتاح کردند.

این بوستان فرهنگی یک طرح ماندگار فرهنگی است و دارای امکانات متنوعی از جمله آمفی‌تئاتر روباز، نمایشگاه‌‌های فرهنگی، نمازخانه و کافه کتاب است.

درمانگاه ابوحامد کرمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز به متراژ 350 متر و با اعتبار 7 میلیارد ریال توسط آیت‌الله‌‌ هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین کلنگ طرح سرمایه گذاری CHP نیز به دست آیت‌الله‌‌ هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده بر زمین زده شد، این طرح یک نیروگاه تولید برق 6 مگاواتی است که با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد تومان به مرحله اجرا خواهد رسید.

بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از واحد رفسنجان

آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر میرزاده، از واحد رفسنجان بازدید کرده و در جریان ساخت دو پروژه عمرانی در این واحد قرار گرفتند.

پروژه در حال ساخت واحد رفسنجان یک ساختمان کتابخانه به متراژ 2هزار و 600 مترمربع و ساختمان مسجد با هزار متر زیربنا است.

لازم به ذکر است ساختمان کتابخانه واحد رفسنجان با پیشرفت 90درصد و ساختمان مسجد با پیشرفت 50درصد در حال ساخت است.

گفتنی است کلنگ احداث این دو پروژه دو سال قبل توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی بر زمین زده شد.

افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهرمان

در ادامه سفر به استان کرمان، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر میرزاده، خوابگاه دانشجویی واحد بهرمان را افتتاح کرد.

لازم به ذکر است خوابگاه دانشجویی واحد بهرمان توسط یک خیر ساخته شده و دارای 20 اتاق و 3 طبقه است.

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهرمان بازدید کرده و در جریان اداره این واحد قرار گرفتند.

در ادامه این سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از شهرک فناوری آزاد واحد کرمان با مساحت 80 هکتار شامل یک ساختمان اصلی مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان با 6هزار و 23 مترمربع و در 5 طبقه و قسمت های مختلف دیگر که در حال ساخت است، بازدید کرد.

افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی و مجتمع ورزشی واحد سیرجان

مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی واحد سیرجان در راستای پروژه ساها با مساحت 2هزار و 30 مترمربع در دو طبقه و دو سوله کارگاهی و مجموعه آزمایشگاهی توسط دکتر میرزاده افتتاح شد.

این پروژه که در مدت 18 ماه ساخته شد، شامل آزمایشگاه هایی ازجمله شیمی، الکترونیک صنعتی، PLC، ریزپردازنده، مدار منطقی، الکترونیک دیجیتال و... است که دکتر میرزاده از تمامی این آزمایشگاه ها بازدید کرد.

مجموعه ورزشی واحد سیرجان دومین پروژه ای بود که دکتر میرزاده در بازدید از این واحد افتتاح کرد. این مجموعه ورزشی شامل دو سالن کشتی و بدنسازی و سالن چندمنظوره فوتسال، والیبال و بسکتبال به مساحت 2هزار و 500 مترمربع است.

در ادامه بازدید، دکتر میرزاده از واحد سیرجان از تندیس دکتر باستانی پاریزی در دانشکده محمدابراهیم باستانی پاریزی واحد سیرجان رونمایی کرد. این تندیس به پاس خدمات دکتر باستانی پاریزی و توجه به فرهنگ قومی در این واحد ساخته شده است.

 همچنین دکتر میرزاده در جریان سفر به واحد سیرجان، از دانشکده معماری و هنر «حاج داودخان سعیدی» اهدایی خانواده سعیدی که شهریورماه سال جاری افتتاح می شود، بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز