خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

سازمانهای بیمه‌گر برای پرداخت بدهی‌های خود اقدام عاجل کنند

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۷۶۲

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ، سازمانهای بیمه‌گر برای پرداخت بدهی‌های خود اقدام عاجل کنند تا بتوانیم مطالبات را پرداخت کنیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وبدا، ایرج حریرچی، قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص میزان بدهی سازمان تامین اجتماعی به بیمارستانهای دولتی افزود: ارزش ریالی خدمات ارائه شده برای بیماران تحت پوشش این سازمان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت در سال 94 بالغ بر 5693 میلیارد تومان بوده است.

معاون کل وزارت بهداشت اضافه کرد: اسناد ارسالی مربوط به سال 95 برای سازمان تامین اجتماعی معادل 636 میلیارد تومان است و حدود 1300 میلیارد تومان خدمات ارائه شده داریم که هنوز اسناد آن ارسال نشده است ولی برای سال 95 فقط 411 میلیارد تومان دریافت شده است، که میزان بدهی مربوط به سال 95 این سازمان به مراکز دولتی معادل 1525 میلیارد تومان می باشد.

وی تاکید کرد: در مجموع مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی 5365 میلیارد تومان است.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: به دلیل عدم پرداخت مطالبات مراکز درمانی، پرداخت بدهی‌های این مراکز به شرکتهای پخش دارو و تجهیزات پزشکی و نیز به کارکنان و پزشکان با مشکل روبرو شده است و ضروری است ، سازمانهای بیمه گر برای پرداخت بدهی های خود اقدام عاجل کنند تا بتوانیم مطالبات این گروهها و افراد را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز