خبرگزاری کار ایران

دستگیری یک نفر از عوامل شهادت مرزبانان

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۶۶۶

فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده شهید «عباس شهرکی» از دستگیری یکی از عوامل شهادت 4 مرزبان خبر داد و گفت : تلاش برای دستگیری دیگر عوامل با قدرت در حال انجام است.

به گزارش ایلنا،  سردار «قاسم رضایی» با حضور در استان خراسان رضوی با خانواده شهید «عباس شهرکی» دیدار و گفتگو کرد.

مادر شهید با اشاره به اینکه فرزندش حافظ 5 جزء قرآن کریم بود افزود : پسرم به خدمت در مرزبانی عشق می ورزید و بزرگترین آرزویش شهادت بود که به آن نائل آمد.

وی همچنین با اشاره به این که این شهید تنها پسرش بود تصریح کرد : امیدوارم رهبرم این هدیه را از من قبول کرده باشد .

پدر شهید نیز طی سخنانی گفت : خیلی خوشحالم که پسرم در راه امنیت کشور شهید شد و اگر ده پسر دیگر هم داشتم همه آنها را برای سر بلندی نظام مقدس چمهوری اسلامی فدا می کردم.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا هم با اشاره به اینکه صبر خانواده شهدا یادآور صبر و ایمان حضرت زینب (س) است گفت: بی شک فضای معنوی حاکم بر روح شما پدر و مادر شهید موجب پرورش چنین فرزندی شد که خداوند خودش او را انتخاب کرد.

وی افزود : شهدا عزت آفرین کشور ما هستند و امنیت کشور ، سربلندی و اقتدار کشور را مدیون ولایت مداری و ایثار آنان هستیم.

سردار رضایی در پایان گفت: با تلاش های شبانه روزی یک نفر از عوامل این حادثه تروریستی دستگیر شده است و پیگیری برای شنا سایی و دستگیری دیگر افراد با جدییت در حال انجام است.

شایان ذکر است، خواهر شهید در ابتدای این دیدار با خواندن دکلمه ای از اینکه برادرش در راه امنیت کشور جانش را فدا کرده ابراز افتخار کرد و از مرزبانان خواست تا راه پر افتخار برادرش را ادامه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز