خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

وقوع آتش‌سوزی گسترده در حوالی جاده قم/ کارشناسان در حال بررسی دلایل حادثه

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی گسترده در حوالی جاده قم سه راه خیرآباد در جنوب تهران خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از آتش‌سوزی گسترده در جنوب تهران حوالی جاده قم سه‌راه خیرآباد خبرداد و گفت: این آتش‌سوزی ساعت /14 دقیقه در دو سوله بزرگ به مساحت 2500 متر مربع که در کنار هم قرار داشتند اتفاق افتاد.

وی اظهار کرد: با توجه به تماس های زیاد شهروندان این منطقه با آتش‌نشانی چندین تانکر آب و خودروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و نیروهای آتش‌نشانی مناطق کهریزک و باقر آباد در محل حضور داشتند.

ملکی ادامه داد: داخل این دو سوله تعداد زیادی انبار کالا وجود داشته که مواد آرایشی و بهداشتی و مواد شیمیایی ساخت لوازم آرایشی و مقدار زیادی لوازم یدکی وجود داشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره وسعت آتش‌سوزی اظهار کرد: شدت حرارت به حدی بوده که سقف یکی از سوله‌ها شعله‌ور و کاملا تخریب شده و سقف نصف سوله دیگر هم تخریب شده است.

جلالی همچنین اظهار کرد: مجاورت این سوله‌ها انبارهای دیگر نیز وجود داشته که مواد قابل‌اشتغال و نفت و بنزین در آنها نگهداری می‌شده اما با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از سرایت آتش به این انبارها جلوگیری شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این حادثه هیچ فوتی نداشت، اظهار کرد: تنها یک نفر از آتش نشانان کهریزک دچار آسیب‌دیدگی مختصری شده است.

ملکی خسارات وارده شده در نتیجه این آتش‌سوزی را گسترده پیش‌بینی کرد و ادامه داد: مدت زیادی که آتش خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند. علت این حادثه فعلا مشخص نیست و بعد از بررسی‌های انجام گرفته اعلام خواهد شد.

کد خبر : ۳۸۹۳۳۰