خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران خبر داد:

استقرار آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران/بهشت‌زهرا تا دو سال دیگر ظرفیت دارد

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۳۳۹

استاندار تهران به در نظر گرفتن ۱۷۰ هکتار زمین برای آرامستانی در شرق تهران اشاره کرد و گفت: لازم است برای کاستن از ترافیک چنین فضایی در غرب‌تهران نیز مکان‌یابی شود.

به گزارش ایلنا، نشست بررسی وضعیت آرامستان‌های شهر تهران به ریاست استاندار تهران و با حضور مسئولان شهری و عمرانی استانداری تهران برگزار شد.

استاندار تهران در این نشست با اشاره به لزوم طرح برنامه‌های کوتاه مدت، میان بلند و بلند مدت در مکان‌یابی آرامستان‌های جدید در تهران گفت: هرچه آرامستان‌ها از شهر تهران دور‌تر باشند با ساختارهای مکان‌یابی و تامین نیازهای زیست‌محیطی متناسب است.

وی ادامه داد: با توجه به استقرار شهرک فرودگاهی و منطقه‌آزاد اقتصادی در جنوب تهران استقرار آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران مورد تاکید است.

هاشمی به در نظر گرفتن ۱۷۰ هکتار زمین برای آرامستانی در شرق‌تهران اشاره کرد و گفت: لازم است چنین فضایی در غرب تهران نیز مکان‌یابی شود تا از ترافیک جنوب‌تهران کاسته شود.

به گفته استاندار، آرامستان بهشت‌زهرا (س) تا دو سال آینده بیشتر ظرفیت نخواهد داشت.

در این نشست همچنین توجه به شاخص‌های زیست محیطی در مکان‌یابی آرامستان‌های جدید در تهران مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز