خبرگزاری کار ایران

محیط بان محکوم به قصاص در خراسان رضوی بخشوده شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۲۶۱

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از بخشودگی یک محیط بان متهم به قتل توسط اولیای دم در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید صالحی گفت: با پیگیری های متعدد سرانجام به برکت آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، شب گذشته با همراهی جمعی از مسئولان، با اخذ رضایت اولیای دم، محیط بان متهم به قتل مورد عفو قرار گرفت.

وی افزود: عباس داوری محیط بان پارک ملی تندوره درگز، که در زمان حادثه کمتر از سه سال سابقه خدمت پیمانی داشت، پس از متهم شدن به قتل و گذراندن مدتی در حبس، با حکم دادگاه و ختم دادرسی به قصاص نفس محکوم شده بود.
 
وی با بیان اینکه در این مدت رایزنی های بسیاری برای مصالحه و جلب رضایت خانواده متوفی صورت گرفت، اظهار کرد: اولیای مرحوم 'صادق بهرامی مقدم' شب گذشته در اقدامی انسانی از خونخواهی فرزند خود، به عنوان حقی قانونی و شرعی گذشتند. 
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: دی ماه سال 1392 ماموران یکان حفاظت محیط زیست شهرستان درگز حین گشت و کنترل در پارک ملی تندوره متوجه حضور افرادی در منطقه شده و حین درگیری یکی از این افراد مورد اصابت گلوله قرار گرفته و درگذشت.
 
وی افزود: متوفی ساکن شهرستان قوچان بود و به همین دلیل پرونده قتل در این شهرستان و نیز در مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز