خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد:

توسعه خط ۱۰ تندرو از میدان آزادی تا پایانه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۹۰۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام توسعه خط ۱۰ اتوبوس‌های تندرو گفت: امروز خط ۱۰ اتوبوس تندرو (مسیر علوم تحقیقات تا میدان آزادی) به سمت جنوب غرب تهران یعنی مسیر پایانه آزادی تا پایانه آزادگان از طریق بزرگراه آیت‌الله سعیدی، یافت‌آباد و نعمت‌آباد به پایانه آزادگان متصل شد.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: زیرساخت مسیر جدید از طریق منطقه ۱۸ شهرداری تهران آماده شد و با ۱۰ دستگاه اتوبوس مورد بهره‌برداری قرار گرفت. همچنین طول مسیر قبلی این خط ۱۱ کیلومتر و ۶۰۰ متر بود که هم اکنون این میزان به ۲۴ کیلومتر افزایش یافته است.

سنندجی با اشاره به اینکه تعداد ایستگاه‌های قبلی این مسیر ۱۶ عدد بوده است، ادامه داد: با افزودن ۹ ایستگاه جدید در حال حاضر تعداد ایستگاه‌های این خط به ۲۵ ایستگاه رسیده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران عنوان کرد: کرایه مسیر قبلی ۵ هزار و ۹۳۰ریال بود، اما نرخ کرایه مسیر جدید ۸ هزار ریال شده است که مورد استقبال قرار گرفته و طی روزهای آینده و با افزایش میزان تقاضا نسبت به اختصاص اتوبوس‌های بیشتر در این مسیر اقدام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به این ترتیب رینگ تندرو شمال غرب تهران به جنوب غرب آماده بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز