خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سازمان هواشناسی به ایلنا خبر داد:

کاهش ۴ درجه‌ای دمای هوا از عصر امروز/ بارندگی پراکنده در سواحل و ارتفاعات

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۵۱۴

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هوا‌شناسی از کاهش۳-۴ درجه ای دمای هوا طی روزهای آینده خبر داد.

احد وظیفه؛ مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هوا‌شناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه روز گذشته دمای هوای پایتخت حداقل ۳۷ درجه و حداکثر ۴۰ درجه بوده است، از کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور طی روزهای آینده خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از عصر امروز تا پایان هفته شاهد کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور خواهیم بود، افزود: روند کاهشی دما در روزهای پیش رو ادامه دارد و دمای هوا ۳-۴ درجه کاهش می‌یابد؛ البته تغییر در دمای نیمه جنوبی کشور نخواهیم داشت و همچنان هوا گرم خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هوا‌شناسی در پاسخ به این سوال که آیا طی روزهای آینده بارندگی خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: از امروز عصر در دامنه شمالی البرز، ارتفاعات به خصوص جنگل گلستان و ارتفاعات خراسان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود و پیش بینی می‌کنیم که این شرایط تا روز جمعه برقرار باشد.

وظیفه ادامه داد: سواحل و نیمه شمالی کشور کاهش ۶-۷ درجه‌ای دما را طی روزهای آتی خواهند داشت و هوا خنک‌تر می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز