خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور اعلام کرد:

تمهیدات پلیس برای تعطیلات عید فطر/ توقف ۷۲ ساعته خودروهای حادثه‌ساز

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۴۳۵

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکیدبراینکه با متخلفانی که باعث بروز تخلفات حادثه‌ساز خواهند شد؛ برخورد شدیدی می شود، گفت: هر راننده‌ای که دو تخلف حادثه ساز را به صورت همزمان انجام دهد، خودرو تا ۷۲ ساعت متوقف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ عین الله جهانی در حاشیه جلسه تمهیدات سفرهای تابستانی که امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: همه سازمان‌های درگیر در بحث سفر‌ها به ویژه سفرهای تابستانی که با تعطیلات عید سعید فطر آغاز می‌شود، تمام توان خود را برای برگزاری سفرهای بدون حادثه اتخاذ کرده‌اند.

سرهنگ جهانی با بیان این مطلب که پلیس راهور نیز تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا سفرهای شهروندان بدون حادثه انجام شود، افزود:  با متخلفانی که باعث بروز تخلفات حادثه ساز خواهند شد، برخورد شدیدی می‌شود و هر راننده‌ای که دو تخلف حادثه ساز را به صورت همزمان انجام دهد، خودرو تا ۷۲ ساعت متوقف خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی با پلیس راهور برای سفرهای تابستانی، گفت: برای حل مشکلات اجرایی، دستگاه‌ها در کنار پلیس خواهند بود و از مدیران شهرستانی نیز درخواست می‌کنیم تا حداکثر همکاری را با پلیس راهور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم، مدیران شهرستانی اصراری برای عبور مسافران از درون شهر‌ها نداشته باشند، خاطرنشان کرد:این مسئله باعث افزایش حجم ترافیک در معابر می‌شود. از رانندگانی که قصد سفر در این ایام دارند، پیش از سفر ضمن بازدید فنی وسیله نقلیه طول سفر را جزئی از سفر محسوب کنند و برای رسیدن به مقصد عجله‌ای نداشته باشند.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: رانندگان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌ها از طریق سامانه پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع مطلع شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: انتظار می‌رود با همکاری شهروندان، انتقال مصدومان با سرعت بیشتری انجام شود و این هم موجب خواهد شد که آمار کشته شدگان سوانح رانندگی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز