خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد پروژه مهر اعلام کرد:

دانش‌آموزان می‌توانند تا پایان مردادماه ثبت‌نام کنند

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۳۴۸

رئیس ستاد پروژه مهر گفت: ثبت‌نام نوآموزان و دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از اول خردادماه آغاز شده و سایر دوره‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات تا ۳۱ مردادماه ۹۵ می‌توانند ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا، علی زرافشان، در پاسخ به این سوال که شرایط ثبت نام در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به چه صورت است؟ اظهار کرد: ثبت نام همه دانش آموزان و نوآموزان مدارس دولتی و غیردولتی و مراکز پیش دبستانی از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد) انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خردادماه آغاز شده و سایر دوره‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات تا ۳۱ مردادماه ۹۵ می‌توانند ثبت نام کنند.

 رئیس ستاد پروژه مهر عنوان کرد: با توجه به اینکه امتحانات پایه‌های میانی تمام شده، کار ثبت نام دوره ابتدایی توسط مدارس صورت می‌گیرد.

 معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش افزود: ثبت نام پایه اول نیز در حال انجام است که پس از انجام طرح دوره سنجش سلامت کار ثبت نام آن‌ها صورت می‌گیرد.

 زرافشان تصریح کرد: ثبت نام برخی پایه‌ها مانند پایه‌های داخلی در داخل مدرسه زود‌تر انجام شده و ثبت نام پایه‌های ورودی به دلیل جابه جایی بیشتر از سایر پایه‌ها طول می‌کشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز