خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان یکم امیرالمومنین علی(ع) خبر داد:

اجرای طرح سالم‌سازی دریا بعد از اتمام ماه رمضان

فرمانده یگان یکم امیرالمومنین علی (ع) گفت: اولین گروه از کارکنان این یگان بلافاصله بعد از اتمام ماه مبارک رمضان برای برقراری امنیت و آرامش به سواحل دریای خزر اعزام می شوند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یحیی حسین خانی در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای طرح سالمسازی دریا اظهار داشت: با شروع تعطیلات تابستانه و نیز آغاز سفرهای مردم عزیز کشورمان به سواحل دریای خزر، طرح سالم‌سازی دریا با قوت و اقتدار هرچه تمام توسط کارکنان این یگان اجرا می شود.

وی از اعزام اولین گروه از کارکنان یگان یکم امیرالمومنین علی(ع) بلافاصله بعد از اتمام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برقراری نظم و امنیت و آرامش برای مردم عزیز از افتخارات پلیس ویژه است و بر این باوریم که اجرای این گونه طرح های مردم یاری به عزت و اقتدار پلیس می افزاید.

این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: طرح سالمسازی دریا در شهرهای ساحلی دریای خزر توسط دلاور مردان یگان ویژه انجام می شود و همگی برای حفاظت از جان و مال مردم عزیز ایران اسلامی خدمت رسان خواهیم بود و مردم نیز می بایست  همکاری لازم  را با ما خدمت گزاران خود داشته باشند و  هرگونه اتفاق و یا حادثه ای را بلافاصله با همکاران حاضر در صحنه در میان بگذارند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

کد خبر : ۳۸۵۷۳۳