خبرگزاری کار ایران

۷ مراکز اهدای خون در استان تهران شب‌های قدر فعال است

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۹۲۵

۷ مرکز اهدای خون در استان تهران چشم انتظار مومنین روزه دار و نوعدوست است تا در شب‌های قدر با حضور پر شور خود به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

به گزارش ایلنا از اداره کل انتقال خون استان تهران، ۷ مرکز اهدای خون در تهران و ورامین از روز پنج شنبه سوم تیر ۱۳۹۵ تا پایان شب‌های قدر در خدمت داوطلبان اهدای خون هستند.

مرکز وصال از ساعت ۸ صبح تا ساعت یک بامداد و بدون وقفه در خدمت اهداکنندگان خون خواهد بود، مرکز نارمک طبق برنامه گذشته علاوه بر شیفت صبح (۸ تا ۱۵) از ساعت ۱۹ تا یک بامداد چشم انتظار داوطلبان اهدای خون در شرق تهران است.

شهروندان غرب تهران نیز می‌توانند از ساعت ۱۹ تا یک بامداد در هیات رزمندگان غرب به صف داوطلبان اهدای خون بپیوندند.

شهروندان شرق و جنوب شرق تهران نیز هر روز از ساعت ۱۹ تا یک بامداد می‌توانند در مرکز پیروزی حاضر شوند و شهروندان مومن جنوب تهران، هر روز از ساعت ۱۹ تا یک بامداد در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) زندگی را با بیماران نیازمند به خون به اشتراک خواهند گذاشت.

مردم روزه دار ورامین نیز هر روز از ساعت ۱۹ تا یک بامداد با حضور پر شور خود در گلزار شهدای ورامین، ترجمان انسانیت و عشق به همنوع خواهند بود.

مرکز اهدای خون مستقر در محل نمایشگاه قرآن واقع در مصلی امام خمینی (ره) تهران نیز در شب‌های قدر فعال است.

سالانه بیش از ۲میلیون و۱۰۰ هزار نفر در کشور خون اهدا می‌کنند و شاخص اهدای خون در ایران ۲۷ نفر به ازای ۱۰۰۰نفر است که در مقایسه با دیگر کشور‌ها از شاخص خوبی برخوردار است.

اهدای خون در ایران صد در صد داوطلبانه و به عنوان امری خدا پسندانه انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز