خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش درگذشت تعدادی ازسربازان را تسلیت گفت

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت تعدادی از سربازان این نیرو در سانحه تصادف اتوبوس مسافربری را به فرماندهی معظم کل قوا و خانواده‌های داغدار آن‌ها تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام تسلیت امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان آمده است: عزت، استقلال و آزادی سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و سربازی برای این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است؛ ضایعه جانکاه درگذشت جمعی از سربازان خدوم و جان برکف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه تصادف اتوبوس مسافربری مایه تاسف و تاثر اینجانب و مجموعه فداکار نیروی زمینی شد.

امیرسرتیپ پوردستان در ادامه پیام خود آورده است: اینجانب مصیبت جانکاه را ابتدا به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، ‌مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حفظه الله تعالی و به خانواده‌های داغدار صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم، ‌ برای آن عزیزان سفر کرده از خداوند بزرگ غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و آجر جزیل خواستارم.

گفتنی است، دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر - پنج کرمان بامداد روز گذشته (چهارشنبه) در کیلومتر ۱۵ جاده نی ریز - کرمان و کیلومتر ۶۵ جاده سروستان - شیراز واژگون شد که در نتیجه آن تعدادی از سربازان نیروی زمینی ارتش جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۳۸۳۷۶۲