خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

امیدوارم بیمارستان جدید شیروان تا پایان سال به بهره‌برداری برسد

وزیر بهداشت گفت: از بیمارستان 200 تختخوابی در حال احداث شهرستان شیروان بازدید کردیم و امیدوارم تا پایان سال‌جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی عصر امروز پس از بازدید از بیمارستان 200 تختخوابی در حال احداث شهرستان شیروان، گفت: امروز همچنین کلینیک ویژه تخصصی شیروان را افتتاح کردیم که محل استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص است و بیماران می توانند با پرداخت هزینه ای بسیار اندک به پزشکان متخصص و فوق تخصص مراجعه کنند.

 وزیر بهداشت اظهار داشت: بخش های NICU، زایشگاه و طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر هاشمی با بیان اینکه این چهارمین سفر من به شهرستان شیروان است، افزود: وقتی شرایط امروز را با سفرهای قبلی مقایسه می کنم در می یابم که اقدامات اثر گذار بسیار زیادی انجام شده زیرا همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مسئولان استانی و محلی مناسب بوده است.

وزیر بهداشت در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با چنین سرعتی به قابلیت های خدمات بهداشتی و درمانی استان خراسان شمالی افزوده شود و در سراسر این استان شاهد تحول در ارائه خدمات با کیفیت حوزه سلامت به مردم باشیم.

 

کد خبر : ۳۸۲۸۹۱