خبرگزاری کار ایران

مدیر کل طرح‌های ملی معاونت جوانان مطرح کرد:

هزینه‌های بالا دغدغه مهم در حوزه فراغت جوانان

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۷۹۰

مدیر کل طرح‌های ملی معاونت جوانان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم بحث هزینه‌ها در حوزه برنامه‌های فراغتی جوانان است، گفت: تعیین برنامه فراغت با هزینه‌های گران اثربخش نیست و باید مطالعاتی در خصوص برنامه‌های فراغتی ارزان قیمت انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن طلایی؛ مدیر کل طرح‌های ملی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه راه پیشگیری و برخورد و مهار کردن آسیب‌ها غنی کردن اوقات فراغت است، گفت: دستگاه‌ها و ادارات در این زمینه ارتباط منسجم ندارند و ضرورت دارد با همفکری و هم‌افزایی در سازمان‌های مختلف اوقات فراغت جوانان ساماندهی شود.

وی ادامه داد: در راستای برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان 9 برنامه برای استان‌ها داریم که در شورای جوانان تصویب شده است و بنا داریم به دستگاه‌های مختلف بدهیم و دستگاه‌ها در خصوص محورهای این برنامه که شامل کتابخوانی، اردوهای جهادی، مهارت آموزی و محیط مجازی است برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی همچنین گفت: برنامه‌های مربوط به فراغت جوانان ظرف یک هفته به دستگاه‌های استان‌های مختلف ابلاغ می‌شود تا جدول‌هایی را در این زمینه ارائه دهند.

طلایی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم بحث هزینه‌ها در حوزه برنامه‌های فراغتی جوانان است، گفت: تعیین برنامه فراغت با هزینه‌های گران اثربخش نیست و باید مطالعاتی در خصوص برنامه‌های فراغتی ارزان قیمت انجام شود که در این حوزه بر روی دو برنامه ورزش‌های مهیج و گردشگری تمرکز داریم تا الگوهای ارزان‌قیمتی را در این حوزه ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز