خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان شایعه برکناری‌اش را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۷۶۵

وزیر ورزش و جوانان با تکذیب شایعه برکناری‌اش گفت: خبری مبنی بر جابجایی من وجود ندارد و اگر هم هست من از آن اطلاعی ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود گودرزی؛ وزیر ورزش و جوانان در شصت و دومین جلسه ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: گزارشات مبسوطی از وضعیت جوانان در استان گلستان با حضور استاندار این استان ارائه شد که نشان دهنده وضعیت رو به رشد اشتغال و کاهش سطح بیکاری در این استان بود که الگوهایی از طرف استاندار ارائه شد که برای سایر استان‌ها نیز قابل اعمال است.

گودرزی با بیان اینکه استان گلستان در حوزه جوانان جزو استان‌های برتر قرار گرفته است، گفت: پرداختن به مسائل جوانان در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها از ظرفیت خوبی برخوردار بوده است.

وی از اجرای طرح ملی سیمای زندگی جوانان در وزارت علوم خبر داد و گفت: این طرح در سراسر دانشگاه‌ها انجام شده و گزارشاتی از آسیب‌های اجتماعی که در دانشگاه‌ها وجود دارد در این جلسه ارائه شد که نتایج قابل توجهی داشت و نکات مثبت و منفی در آن دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در این زمینه راهکارهایی نیز ارائه شد تا به استانداران و دستگاه‌های مختلف برای کاهش آسیب‌ها ارائه شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قصد داریم این راهکارها را در شورای اجتماعی مطرح کنیم و در گزارشاتی که در هر شش ماه یک بار در حضور مقام معظم رهبری ارائه می‌دهیم نیز گزارشی از این فعالیت‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: در خصوص اوقات فراغت جوانان برنامه‌های متنوعی دیده شده است که تا 15 تیرماه دستگاه‌ها به طور رسمی برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه می‌کنند و وزارتخانه نیز برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است که دستورالعمل آن به کلیه ادارات ارائه شده که استان‌ها تلاش می‌کنند این برنامه‌ها را عملی کنند.

گودرزی گفت: مقرر شده است که کنترل اساسی بر مدارس ورزشی که در تابستان فعالیت می‌کنند، صورت گیرد و مدارسی که فعالیت‌های مفید دارند؛ تقویت شوند و مدارسی که با معیارها و استانداردها همخوانی ندارند، راهنمایی و توصیه‌های لازم به آنها انجام شود.

وی با بیان اینکه وضعیت ورزش در مردم نسبتا بهبود یافته است، گفت: ده و نیم درصد مردم در سال‌های قبل ورزش می‌کردند که این آمار به 21 درصد رسیده است و این مساله قابل توجه است.

وی با تکذیب شایعات مبنی بر جابجایی وزیر ورزش و جوانان گفت: خبری در خصوص جابجایی من نیست و اگر هم چنین مساله‌ای باشد من از آن بی‌اطلاع هستم، اما از روزی که در فضاهای مجازی اخباری در این زمینه منتشر می‌شود؛ ما سعی می‌کنیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

گودرزی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص آسیب‌های اجتماعی در دانشجویان گفت: در این جلسه یک اسلایدی مشاهده شد که عدد 11 درصد را در خصوص برخی آسیب‌ها نشان می‌داد و ده‌ها اسلاید بود که نکات مثبتی را مشخص می‌کرد.

وی با اشاره به محرمانه بودن اخبار برخی آسیب‌های اجتماعی مطرح شده در جلسه امروز گفت: جایز نیست که این آمارها در سطح ملی مطرح شود ولی به طور کلی وضعیت ناامید کننده نیست.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در تحقیقات انجام بیش از 90 درصد دانشجویان اظهار کرده‌اند که خداباور و دین‌باور هستند و از این جهت وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز