خبرگزاری کار ایران

از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام شد؛

فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۰۳۱

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در راستای تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی،فراخوان کشوری داد.

به گزارش ایلنا، در راستای گسترش خدمات الکترونیک قضائی از همه متقاضیان واجد شرایط در تمام حوزه‌های قضایی سراسر کشور که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضائی و ارائه خدمات مرتبط را دارند، دعوت به همکاری می‌ کند.

مهلت ثبت نام از تاریخ یکم تیرماه به مدت ۳۱ روز است. ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.اطلاعات درباره شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir قابل دریافت است.

پاسخ گویی به سئوالات تنها از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود. 

مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی است و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نیست و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه یادشده اقدام خواهد شد. فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه‌ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز