خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خبر داد:

مشارکت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پروژه‌های نفتی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۸۹۲

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در اجرای پروژه افزایش اثربخشی تزریق گاز برای بهبود بازیافت نفت در میدان کرنج از توان و ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه استفاده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم واشقانی فراهانی گفت: در پی انعقاد تفاهمنامه‌ای که با وزارت نفت برای ازیاد برداشت از مخازن نفتی منعقد شده بود، خوشبختانه یکی از پروژه های پیشنهادی دانشگاه آزاد در ذیل این تفاهمنامه به تصویب وزارت نفت رسید.

وی افزود: افزایش اثربخشی تزریق گاز برای بهبود بازیافت نفت در میدان کرنج با استفاده از روش های فناورانه عنوان این پروژه است که قرار است طی ۴۲ ماه و در سه فاز انجام شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در فاز اول که ۵ ماه به طول می انجامد ۱۲ نفر از همکاران و اعضای هیات علمی این دانشگاه مسئولیت اجرای آن را عهده دار خواهند بود.

ابراهیم واشقانی فراهانی خاطرنشان کرد: در فاز دوم در طول ۷ ماه با مشارکت ۱۹ نفر از همکاران دانشگاه و فاز سوم این پروژه نیز طی ۳۰ ماه و با مشارکت ۲۶ نفر از همکاران دانشگاه آزاد انجام می شود.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه دستاورد مهمی برای دانشگاه آزاد محسوب می شود البته پروژه های دیگری نیز به وزارت نفت پیشنهاد شده که در دست بررسی است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: افزایش مقیاس ناهمگنی و عملکرد بازیافت از مقیاس مغزه به میدان در مخازن آسماری و پابده و میدان کرنج با استفاده از روش های فناورانه پروژه پیشنهادی دیگر دانشگاه به وزارت نفت است که انتظار می رود تا پایان تیرماه از سوی وزارت نفت به تصویب برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز