خبرگزاری کار ایران

در گفت‌‌وگو با ایلنا مطرح شد:

اعزام ۲ تیم زنده‌یاب برای پیدا کردن دو کارگر مفقود شده/ اثری از کارگران نیست

سرپرست معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمر با اشاره به درخواست شهرداری تهران برای پشتیبانی در حادثه انفجاز لوله گاز در منطقه شهران، از اعزام ۲ تیم زنده یاب برای پیدا کردن ۲ کارگر مفقود شده در این حادثه خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور (سرپرست معاونت عملیات امداد و نجات هلال‌احمر) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره مفقود شدن دو کارگر در حادثه انفجار لوله گاز در شهران، گفت: متولی پیدا کردن کارگران مفقود شده؛ شهرداری تهران، آتش‌نشانی و اورژانس است، اما شب گذشته شهرداری تهران برای پیدا کردن این کارگران مفقود شده و پشتیبانی، از ما دستگاه زنده‌یاب درخواست کرد.

وی افزود: ۲ تیم از شهرری و شمیرانات به محل حادثه اعزام کردیم، اما متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌ها، تیم‌های زنده‌یاب و جست‌و‌جوگر ما چیزی پیدا نکردند.

سرپرست معاونت عملیات امداد و نجات هلال‌احمر اضافه کرد: تعیین تکلیف نهایی در این حادثه بر عهده شهرداری تهران و آتش نشانی است و فقط از ما درخواست کمک کردند.

مرادی‌پور ادامه داد: تاسیسات زیربنایی این منطقه از جمله آب و برق و گاز دچار مشکل شده و در حال بازسازی هستند. همچنین گودال ایجاد شده ناشی از این انفجار در حال پر شدن است.

کد خبر : ۳۸۱۸۵۷