خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد:

کاهش تصادفات در اتوبوسرانی تهران

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۷۳۱

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از کاهش ۱۲ درصدی تصادفات فوتی و ۲۱ درصدی تصادفات خسارتی نسبت به سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی با بیان این که طی سال ۹۴ در تداوم برنامه های آموزشی تئوری و عملی اتوبوسرانان شرکت واحد با همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی موفق شدیم علاوه بر اعتلای سطح دانش همکاران، بهبود ضریب ایمنی و کاهش آمار تصادفات را شاهد باشیم، گفت :  در سال گذشته قریب به  ۸۰۰ نفر از اتوبوسرانان دوره های تکمیلی و ضمن خدمت را با موفقیت طی کردند و دست آورد افزایش دانش فنی و علمی آنها  کاهش ۱۲ درصدی تصادفات فوتی و ۲۱ درصدی تصادفات خسارتی نسبت به سال ۹۳ بوده است.

سنندجی افزود: تعداد تصادف جرحی تفاوت محسوسی نکرده است ولی در سال گذشته ۷ مورد تصادف منجر به فوت داشته‌ایم که عموماً ناشی از برخورد عابران پیاده یا راکبین موتورسوار بوده است .

وی از شهروندان درخواست کرد از ورود به مسیرهای ویژه اتوبوسهای تندرو خودداری کرده و در محل هائی که پلهای مخصوص عابران پیاده وجود دارد شهروندان حتماً از پلهای غیرهم سطح یا نقاط خط کشی شده عبور کنند، تردد غیر مجاز وسایل نقلیه در خطوط تندرو(BRT) به ویژه موتورسواران می تواند زمینه و بستر تصادفات را فراهم کند.

سنندجی در پایان اضافه کرد: علاوه بر توجه مخصوص به امر آموزش رانندگان،نصب سیستم های هوشمند کنترل سرعت و برخورد با تخلفات حادثه ساز وسیله راهور و عوامل نظارتی شرکت واحد در کاهش تصادفات تأثیر به سزایی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز