خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مطرح کرد:

نظارت بر اجرای روند ثبت‌نام در مدارس

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۴۳۵

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از تشکیل دبیرخانه ستاد ثبت نام برای نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و پیش گیری و برخورد با تخلفات احتمالی در وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدرحیم میرشاه ولد اظهار کرد: هر ساله براساس بخشنامه ثبت نام، ستاد و دبیرخانه ثبت نام در وزارت خانه، ادارات کل استان ها، مناطق و نواحی کشور تشکیل می‌شود.

وی افزود: اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به عنوان دبیرخانه ستاد ثبت نام برای نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و پیش گیری و برخورد با تخلفات احتمالی برنامه های خود را سامان دهی و اجرا می کند که تشکیل دبیرخانه ستاد و بازرسی های موردی حسب شکایت واصله دو وظیفه اصلی این اداره کل درخصوص ثبت نام است.

میرشاه ولد تصریح کرد: ارائه جزوات آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی های مدیران و معلمان مدارس، تدوین فهرست برخی مقررات تکلیفی ایجابی و سلبی مدیران مدارس و هم چنینی پیش بینی برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت از اقدامات آموزش و پرورش در جهت کاهش تخلفات برخی مدیران در ثبت نام است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بخشنامه ستاد ثبت نام، خاطرنشان کرد: دریافت هرگونه وجه به استثنای وجوه مربوط به سنجش سلامت، بیمه، استعلام از ثبت احوال و کتب درسی در مدارس دولتی عادی ممنوع است. دریافت کمک های مردمی تنها در صورتی که اولاً داوطلبانه و بدون اجبار بوده و ثانیاً در غیر از زمان فصل ثبت نام باشد،  امکان پذیر است.

وی افزود: چنانچه اولیای دانش آموزان به موردی از دریافت وجه غیرقانونی در مدارس عادی دولتی برخورد نمودند، می توانند مراتب را از طریق سامانه پاسخ گویی به شکایات به نشانیshekayat.medu.ir  اعلام تا نسبت به رسیدگی به موضوع و برخورد قانونی با متخلف اقدام قانونی به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز