خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراستان جنوبی مطرح کرد:

مقبولیت معتاد بهبود یافته بدرستی پذیرفته نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۵۴۵

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراستان جنوبی گفت: هنوز هم در برخی از نقاط مقبولیت اجتماعی معتاد بهبودیافته بدرستی پذیرفته نشده است، لذا می‌طلبد همه تلاش و کوشش کنیم تا این مشکل حل شود.

به گزارش ایلنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، علی زندی با اشاره به راهبرد وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر مبنی بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و اشتغال بهبود یافتگان وخانواده های آسیب پذیر، اظهار داشت: با این رویکرد بدون شک جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی گرفته خواهد شد.

وی بیان داشت: متاسفانه هنوز هم در برخی از نقاط مقبولیت اجتماعی معتاد بهبودیافته بدرستی پذیرفته نشده لذا می‌طلبد همه تلاش و کوشش کنیم تا این مشکل حل شود.

زندی افزود: اولین نگاه باید به خانواده معطوف باشد زیرا سنگ بنای شخصیت هر فرد در خانواده پی‌ریزی می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بیرون از خانواده دستگاه های متولی امر می‌بایست با در اختیار قرار دادن مراکز و مکان‌های ورزشی به جوانان با تخفیفات ویژه تلاش و کوشش کنند تا کم ترین آسیب متوجه قشر جوان شود.

زندی در ادامه از کلیه دستگاه‌های اجرایی از قبیل سپاه، بسیج و روحانیت خواست برای مقابله با پدیده اعتیاد همکاری و اهتمام جدی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز