خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تشریح کرد:

جزئیات سوختن 2 کودک در وانت/ ارسال گزارش به مراجع قضایی و انتظامی

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۸۹۳

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات سوختن 2 کودک در حادثه حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان - سرخه استان سمنان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جهانی افزود: حوالی ساعت یک بامداد دوشنبه در کیلومتر 49 محور آرادان - سرخه استان سمنان یک دستگاه وانت آریسان مدل 94 چرخ عقب سمت راستش به دلیل شکستگی پلوس در می‌رود.

وی افزود: در پی این حادثه بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی با آسفالت برخورد می‌کند و و پس از 40 متر کشیدگی بر روی آسفالت و ایجاد اصطکاک و جرقه‌های متعدد سرانجام باک خودرو دچار حریق شده و در مدت کوتاهی منفجر می‌شود و خودرو در آتش به طور کامل می‌سوزد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که وانت مذکور پس از تولید توسط خریدار مسقف شده بود، افزود: این حادثه در حالی رخ می‌دهد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر 5 ساله و دختر 3 ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شدت حریق این حادثه به حدی بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندانشان نمی‌شوند و هر دو آنها در داخل کابین وانت زنده می‌سوزند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که تیمی از کارشناسان پلیس‌راه سمنان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند، خاطرنشان کرد: بزودی با نهایی شدن گزارش کارشناسان پلیس‌راه استان مراتب جهت طی مراحل قانونی به مراجع انتظامی و قضایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز