خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

مردم شهر ری بیمارستان ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۴۸۴

عضو شورای شهر تهران گفت: مردم شهر ری بیمارستان ندارند و در خصوص مدرسه مناسب با مشکل مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور امروز خود با اشاره به بازدیدی که از شهرری داشته است، اظهار کرد: این منطقه با محرومیت‌های زیادی از جمله نبود مدرسه مناسب و بیمارستان، پارک و فضای ورزشی مواجه است و آب و فاضلاب تهران نیز راهی این منطقه می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم منطقه از عدم وجود سرپوش بر روی شبکه‌های فاضلاب گلایه دارند، اظهار کرد: در شهرری دو فاضلاب مهم وجود دارد که در خصوص رسیدگی به یکی از آنها شهرداری می گوید؛ سازمان آب و فاضلاب باید هزینه کند و اداره آب و فاضلاب هم شهرداری را مسئول پرداخت هزینه‌ها می‌داند. این در حالی است که حول و حوش فاضلاب مذکور بوی تعفن می‌آید و من نمی‌دانم از چه کسی باید در این زمینه کمک گرفت.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به اینکه فاضلاب مهم دیگر در خیابان هلال احمر واقع است خاطرنشان کرد: مردم این محل هم با مشکلات زیادی مواجه هستند از جمله آنکه فاضلاب واقع در محل درپوش ندارد و ضروری است؛ شهرداری به این موضوع رسیدگی کند.

وی افزود: لازم به ذکر است؛ آب و فاضلاب این منطقه به سمت زمین‌های کاشت سبزی حرکت می‌کند و به این وسیله سبزی‌ها آبیاری می‌شوند و بعد ما این سبزی‌ها را مصرف می‌کنیم.

قناعتی همچنین به موضوع نیمه‌کاره ماندن ساخت مجموعه فرهنگی برج طغرل اشاره کرد و گفت: ساخت این پروژه از سال 86 شروع شده و سوال این است که چرا برج طغرل با 80 میلیارد تومان هزینه هنوز به پایان نرسیده است. این در حالی است که دیروز در تپه‌های عباس آباد شهرداری تهران مجموعه‌ای فرهنگی را افتتاح کرد.

این عضو شورای شهر با تاکید بر لزوم نگاهی یکسان به مناطق شمالی و جنوبی شهر گفت: برای ساخت برج طغرل مدرسه‌ای را گرفتم و قرار بود؛ مدرسه دیگری جایگزین شود که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه مجموعه فرهنگی برج طغرل نیز ساخته نشده و تبدیل به جایگاه معتادان شده است.

وی افزود: در سال 94، 15 میلیارد تومان و در سال 95، 6 میلیارد تومان بودجه به این پروژه اختصاص داده شد و سوال اینجاست که چرا ساخت این مجموعه متوقف شده است.

قناعتی همچنین در خصوص عدم وجود بیمارستان و مشکلات مردم شهرری در خصوص مدرسه به دولت تذکر داد و عنوان کرد: همچنین راه‌آهن در این منطقه ایستگاه دارد اما مردم منطقه نمی‌توانند از این ایستگاه سوار قطار شوند و برای استفاده از راه‌آهن باید راه‌آهن تهران مراجعه کنند لذا با توجه به قولی که رئیس جمهور در این خصوص به مردم شهرری داد باید شرایطی مهیا شود که مردم این منطقه بتوانند از طریق ایستگاه واقع در شهرری از خط راه آهن استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز