خبرگزاری کار ایران

یک هزار و ۳۰۵ زندانی جرایم غیرعمد در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۶۴۲

مدیرعامل ستاددیه شعبه اصفهان آمار زندانیان جرایم غیرعمد این استان را یک هزار و ۳۰۵ نفر اعلام کرد و گفت: بدهی این زندانیان ۹۳ میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش ایلنا از ستاد دیه کشور، مصطفی کیشانی با اشاره به آمار مددجویان تحت حمایت ستاد دیه شعبه اصفهان گفت: از مجموع زندانیان استان قریب به 5 درصد این افراد را محکومان جرایم غیرعمد تشکیل می‌دهند که مراحل رسیدگی به این زندانیان واجد شرایط، از طریق کمیته‌های صلح و سازش ستاد مردمی دیه در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه 2 درصد زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان را بدهکاران دیه تصادف رانندگی شامل می‌شوند، اظهار کرد: 88 درصد از این محبوسان معسر به دلیل چک و بدهی در زندان هستند و 10 درصد از این زندانیان نیز به دلیل مهریه و نفقه در زندان به سر می‌برند.

آزادی 19 زندانی نیازمند به مناسبت نیمه شعبان

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان اظهار کرد: با حمایت کامل خیرین خداجوی اصفهانی به مناسبت عید میلاد امام زمان علیه‌السلام در نیمه شعبان تعداد 19 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی یک میلیارد و 450 میلیون ریالی از بند حبس رهایی یافتند.

وی آمار عددی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان را 740 نفر عنوان کرد و افزود: بدهی این زندانیان مبلغی معادل 85 میلیارد تومان گزارش می‌شود که در مجموع این محبوسان دو نفر را نسوان شامل می‌شوند.

کیشانی، در مورد برنامه‌های ویژه این ستاد در ماه مبارک رمضان گفت: در راستای جلب حداکثری کمک‌های نیکوکاران در صدد هستیم امسال نیز با همکاری مسئولان قضایی، کارکنان خدوم صدا و سیما، تهیه‌کنندگان برنامه تلویزیونی «یک شهر یک ضیافت» هر 30 شب ماه مهمانی خدا میزبان برپایی یک جشن گلریزان باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز