خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

ارسال دستورالعمل پروژه مهر سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۵۹۳

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از ارسال دستورالعمل پروژه مهر سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی زرافشان در خصوص پروژه مهر سال تحصیلی جدید، افزود: دستورالعمل پروژه مهر سال ۹۶-۹۵ ارسال شده است و در این پروژه مثل سال‌های گذشته کارگروه‌هایی برای بخش‌های مختلف مانند نیروی انسانی، آماده سازی فضا و تجهیزات و کتاب‌های درسی پیش‌بینی شده است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دستورالعمل پروژه مهر سال تحصیلی ۹۶ -۹۵ ارسال شده است و در این پروژه مثل سال‌های گذشته کارگروه‌هایی برای بخش‌های مختلف مانند نیروی انسانی، آماده سازی فضا و تجهیزات پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در پروژه مهر به دو موضوع تأکید بیشتری کرده‌ایم، اول استقرار پایه دهم است که در سال تحصیلی جدید اتفاق می‌افتد؛ با استقرار پایه دهم ساماندهی مجدد فضای دوره دوم متوسطه با توجه به تغییر ترکیب جمعیت دانش‌آموزی مطرح می‌شود.

زرافشان با بیان اینکه بحث ساماندهی نیروی انسانی دچار تغییر می‌شود، تاکید کرد: در پروژه مهر با توجه به برنامه‌هایی که آموزش و پرورش برای توسعه پیش‌دبستانی دارد، تأکید ویژه در دوره پیش‌دبستانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز