خبرگزاری کار ایران

کشف ۴/۵ تن مواد مخدر در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۱۷۶

با انهدام ۹ باند قاچاق مواد مخدر، قریب به چهار و نیم تن مواد مخدر در مشهد و استان خراسان رضوی کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و برخورد جدی با عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی و همچنین پیشگیری از پدیده شوم اعتیاد به مواد افیونی یکی از اولویت های اساسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی است که از ابتدای سال جاری با قاطعیت بیشتری در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار گرفته است.

وی افزود: تیم های مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون با انهدام ۹ باند قاچاق مواد افیونی، بیش از چهار و نیم تن انواع مواد مخدر کشف کردند که این کشفیات نشان از رشد ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی با اشاره به این که یکی از مطالبات به حق شهروندان مبارزه پلیس با سود کثیف قاچاق و همچنین برخورد قاطعانه با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر است تصریح کرد: پیشگیری از پدیده شوم نیز یکی از موضوعات مهمی به حساب می آید که با پیش بینی های علمی و تخصصی می تواند به پشتوانه مشارکت آگاهانه مردم و تعامل هدفمند سازمان های مختلف به نتایج مورد قبولی برسد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقدام های موثر پلیس جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر بود که این افراد به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز