خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری اعلام شد:

هزینه‌های مالی سازمان‌های بیمه‌گر 70 درصد افزایش پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۰۷۲

رییس سندیکاهای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: در سه سال اخیر هزینه‌های مالی سازمان‌های بیمه‌گر به طور متوسط 70 درصد افزایش پیدا کرده است که این میزان بیشتر از نرخ تورم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس کبریایی‌زاده در نشست خبری دومین نمایشگاه بین الملی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) اظهار کرد: پس از اتقلاب ما یک وارد کننده مطلق بودیم و بخش ناچیزی از دارو را خودمان تامین می‌کردیم و در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه در کمتر از 5 سال در سال 61 توانستیم نظام دارویی ایران را به نقطه‌ای برسانیم که بیش از 70 درصد نیاز داخلی را تامین کردیم و در حال حاضر نیز بیش از 98 درصد نیازها در داخل را تامین کنیم.

رییس سندیکاهای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با بیان اینکه بیش از 50 درصد مواد اولیه که در داخل کشور مصرف می‌شود تولید شرکت های داخل است، گفت: در بیوتکنولوژی نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرایط بسیار خوبی در کشور به وجود امده است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه ایران فارما اظهار کرد: ما به مجری نمایشگاه اجازه دادیم که فقط 30 درصد از نمایشگاه را به شرکت‌های خارجی اختصاص دهد و استقبال در این زمینه بسیار زیاد بود و در همان ابتدا این ظرفیت تکمیل شد و در حال حاضر 70 درصد از ظرفیت در خدمت شرکت‌های داخلی است.

کبریایی زاده در ادامه گفت: طی سه سال گذشته هزینه های مالی سازمان های بیمه‌گر به طور متوسط 70 درصد افزایش پیدا کرده است که بیش از نرخ تورم نیز بوده است.

کبریایی زاده افزود: بزرگترین پشتیبان دولت در طر ح تحول سلامت سازمان های بیمه گر بودند و به هیچ وجه در سال های گذشته کاهش خدمات بیمه ای را نداشته ایم و رویکرد سازمان های بیمه گر توسعه پوشش های بیمه‌ای بوده است به نوعی که یازده میلیون نفر که فاقد دفترچه بودند در طول دولت تدبیر و امید صاحب دفترچه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز