خبرگزاری کار ایران

مسجد جامعی:

زمین‌های اطراف صداوسیما نباید تبدیل به برج شوند

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۱۴۹

عضو شورای شهر تهران نسبت به تغییر کاربری زمین‌های اطراف سازمان صداوسیما و تبدیل این زمین‌ها به برج هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی با اشاره به صبوری مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب گفت: در زمان بارندگی‌ها مردم برای حل مشکلات با یکدیگر همکاری می‌کردند که نشان از شان مراجعه‌کنندگان به این نمایشگاه دارد.

این عضو شورای شهر برگزاری نمایشگاه کتاب در جنوب شهر تهران را اقدامی مثبت خواند و گفت: این موضوع باعث شده که دسترسی به نمایشگاه برای مسافران آسان شود.

وی همچنین با تشکر از همکاری خوب دولت و شهرداری اظهار کرد: این همکاری‌ها و همچنین رفتار مدنی مردم باعث کاهش مشکلات این نمایشگاه شد.

مسجدجامعی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در گذشته برای صداوسیما حریمی امنیتی می‌گذاشتند، اظهار کرد: امروز فضای رسانه تغییر کرده و زمین‌های اطراف صداوسیما آن کاربری را ندارد و ضروری است؛ دقت کنیم که این زمین‌ها تبدیل به برج‌های جدید نشود.

این عضو شورای شهر همچنین با اشاره به خبری مبنی بر دعوی حقوقی شهرداری علیه یکی از اعضای شورای شهر گفت: نباید به خاطر سوال یکی از اعضا وی مورد شکایت قرار گیرد و این رفتار زیبنده شهرداری و شورای شهر نیست، زیرا بروز چنین رفتارهایی رابطه نمایندگی و اجرا را بهم می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز