خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی در سه کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۴۹

آتش سوزی سه کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی در نیمه شب گذشته خسارت مالی زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش ایلنا، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۸۷ و ۶۵ به همراه تانکر آب، خودرو فوماتیک و خودرو حامل دستگاه تنفسی را ساعت ۲۳: ۵۶ شب گذشته به بزرگراه آیت ا... سعیدی، شهرک گلدسته اعزام کرد.

حسین حسین بیگی معاون منطقه ۴ عملیات آتش نشانی گفت: در گاراژی به وسعت ۵۰۰ مترمربع، سه کارگاه تولید انواع مصنوعات چوبی مملو از مواد اولیه مبل سازی، صندلی چوبی و بشکه‌های تینر دچار آتش سوزی شد.

وی با اعلام اینکه آتش در حال گسترش و سرایت به کارگاه‌های اطراف بود، افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت جریان برق گاراژ را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبدهی از چندین جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار و خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

معاون منطقه ۴ آتش نشانی در ادامه اظهارداشت: آتش نشانان درحین مهار آتش سوزی، به سرعت بشکه‌های تینر را برای جلوگیری از انفجار و گسترش بیشتر آتش به محل امن انتقال دادند.

حسین بیگی تصریح کرد: با توجه به وجود دود غلیظ و حرارت شدید در محل حادثه، نیروهای عملیاتی سقف کارگاه‌ها را برای خروج دود شکافتند وبا تلاش فراوان این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید، اضافه کرد: این آتش سوزی به دو کارگاه خسارت سنگینی وارد کرد اما کارگاه دیگر دچار خسارت کمتری شد.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه و میزان خسارات وارده از سوی کار‌شناسان علت یابی منطقه ۴ عملیات در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز