خبرگزاری کار ایران

در همایش نکوداشت مقام استاد صورت گرفت؛

انتقاد وزیر بهداشت از کمرنگ شدن احترام میان مردم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ساختمان ها و تجهیزات دانشگاه های علوم پزشکی از بین رفتنی اند و بزرگترین افتخار ما اساتید ما هستند.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در چهاردهمین همایش نکوداشت مقام استاد که عصر امروز (سه شنبه) در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، تصریح کرد: این بزرگداشت از نظر من بسیار ویژه است زیرا بسیاری از بزرگداشت هایی که شاهد برگزاری آن هستیم اداری، سیاسی و با ملاحظات و رودربایستی همراه است ولی این مراسم که با تلاش خود دانشجویان برگزار شده، در عین سادگی و به دور از همه این مسایل است.

هاشمی همچنین با تشکر از جهاد دانشگاهی برای حمایت از این مراسم گفت: نفس این کار بسیار ارزشمند است و امیدوارم این نوع فعالیت ها در آینده نیز استمرار داشته باشد.

وزیر بهداشت با ابراز تاسف از کم‌رنگ شدن احترام در میان مردم افزود: غصه می خورم که چرا در کشوری با این سابقه فرهنگی تا این حد به مساله احترام و ارج نهادن بی توجهی می کنیم.

هاشمی در پایان ضمن قدردانی از زحمات همه اساتید خاطرنشان کرد: در واقع بزرگترین افتخار و سرمایه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اساتید ما و زحماتی هستند که آنها در این عرصه کشیده اند وگرنه ساختمان و تجهیزات همه از بین رفتنی هستند.

کد خبر : ۳۶۹۹۵۶