خبرگزاری کار ایران

رئیس کل نظام پرستاری مطرح کرد:

بی‌توجهی وزیر بهداشت به ۷ نامه نظام پرستاری

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۳۶۷

رئیس کل نظام پرستاری با اشاره به بی‌توجهی وزیر بهداشت به ۷ نامه نظام پرستاری، گفت: در این نامه مطرح شده که وزیر بهداشت در جلسه شورای عالی سازمان نظام پرستاری حضور یابند، اما متاسفانه تاکنون هیچ پاسخی از سوی ایشان دریافت نکرده ایم و باز هم به ارسال نامه ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محمد آدابی در نشست نقد واقعی طرح تحول نظام سلامت با اشاره به اینکه تاکنون ۷ نامه به شخص وزیر ارسال کردم، اما هیچ پاسخی دریافت نکردم، گفت: در این نامه مطرح شده که وزیر بهداشت در جلسه شورای عالی سازمان نظام پرستاری حضور یابند، اما متاسفانه تاکنون هیچ پاسخی از سوی ایشان دریافت نکرده‌ایم و باز هم به ارسال نامه ادامه خواهیم داد.

وی ضمن تاکید بر اینکه به عنوان نماینده پرستاران هیچ‌گاه به دلیل ناملایمات و بی‌توجهی‌ها از تلاش باز نمی‌ایستیم، گفت: همچنان به فعالیت‌ها و پیگیری‌های خود ادامه می‌دهیم، تا جایی که تعداد نامه‌ها و دعوت‌های ما از وزیر در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

رئیس کل نظام پرستاری تصریح کرد: یکی از لوازم ایجاد تعادل در هرجامعه‌ای تعامل ارکان قدرت با نخبگان و برگزیدگان آن جامعه است که متاسفانه این امر در وزارت بهداشت ما مشاهده نمی‌شود.

آدابی به تفاوت پرداخت‌ها در میان گروه‌های پزشکی و پرستاری اشاره کرد و افزود: در همه جای دنیا اینطور است که فاصله بین کمترین و بیشترین دریافت‌ها نباید بیش از ۷ تا ۸ برابر باشد به شرط اینکه آن پایین‌ترین رده هم امکانات کافی برای زندگی داشته باشد و هر دو گروه باید شرایط مساعد برای یک زندگی داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که بد‌ترین گزینه این است که یک پزشک وزیر بهداشت باشد، گفت: از این بد‌تر آنکه وزیر بهداشت در بخش خصوصی فعال باشد و این موضوع خلاف اسناد بالادستی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز