خبرگزاری کار ایران

بررسی حقوق اموال منقول و موزه‌ای

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۷۲۷

نخستین نشست حقوق اموال تاریخی–فرهنگی با حضور سخنرانانی ازدانشگاه ژنو سوییس و اساتید و محققان ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، منیر خلقی مدیر ارتباطات و همکاری های بین الملل پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با بیان این مطلب ، هدف از برگزاری این دوره را ترویج و ارتقای موضوعات تخصصی مرتبط با حقوق میراث فرهنگی با تمرکز بر حقوق اموال منقول و موزه ای اعلام کرد.

او افزود: دراین نشست تلاش می شود تا حقوق اموال تاریخی –فرهنگی از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر در نظر داشتن جنبه های ملموس بر حوزه های ناملموس و مالکیت فکری این دسته از اموال نیز تمرکز شود .

خلقی اظهار داشت: نخستین بار است که این موضوعات به صورت تخصصی با مشارکت اساتید ایرانی برای افراد حرفه ای در قالب برنامه ای با تمرکز بر حقوق میراث فرهنگی مطرح می شود .

مدیر ارتباطات و همکاری های بین الملل پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت:مقالات این نشست تخصصی به صورت مجلدی دو زبانه برای هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشرگی منتشر خواهد شد.

نخستین نشست حقوق اموال تاریخی –فرهنگی به همت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم )با مشارکت موزه دفاع مقدس سه شنبه 14اردیبهشت از ساعت 9-13در محل این موزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز